II TROBADA D’ESCACS Conca de Barberà-Alt Camp

El passat 17 de maig es va dur a terme a L’Espluga de Francolí la 2a Trobada d’Escacs a l’Escola de la zona Conca de Barberà – Alt Camp.

En ella, hi van participar els alumnes de 3r de primària de diverses escoles que utilitzen els escacs com a eina educativa, dins l’horari lectiu.

Amb l’objectiu de promoure la convivència entre els alumnes de diferents escoles, fomentar valors, donar a conèixer referents del món escaquístic (a través de la presència d’un jugador reconegut a nivell català) i fer que els alumnes gaudeixin a través dels escacs, els participants van realitzar diferents activitats relacionades amb aquest esport durant tot el matí.

El Gran Mestre que va venir és en Josep Oms, al qual van fer-li moltes preguntes i després va jugar una partida de peons a la cega. Va ser un dia rodó! Ens ho vam passar molt bé i vam gaudir de la jornada. Felicitats!!

Podeu veure les fotos AQUí