GIMCANA BIBLIOROURE

Enguany l’eix transversal de l’escola és l’ AIGUA i  des de la biblioteca realitzarem al llarg del curs moltes activitats   que hi estaran relacionades.

La primera de totes ha estat la gimkana que ens ha preparat el senyor Savi i que ens ha fet córrer per tota l’escola. Resulta que aquest estiu va anar de vacances a prop de l’Oceà Pacífic. Allí va descobrir un quiosc de fusta on venien llibres  i va decidir comprar-ne un pels nens i nenes de l’escola. Però ai! com que el senyor Savi ja és una mica vellet no podia recordar de cap manera on l´havia deixat. Així doncs ens vam posar tots en acció  per ajudar-lo i després de seguir diverses pistes i fer un trencaclosques el vam trobar.

Es diu ÉSSERS FANTÀSTICS DE L’AIGUA i cada cicle treballarem  una de les  llegendes que hi ha a dins. Ah! si mireu les fotos també veureu  que el senyor Savi ens va portar un altre regal molt gustós: aigua màgica de mar verda i blavosa …..

Si voleu veure les fotos cliqueu AQUÍ