FESTA MAJOR AMB LA CUCA-DRAC

Els i les alumnes de 3r han celebrat com a tancament del seu projecte, una Festa Major. Han començat amb un fantàstic ball de bastons, que havien assajat amb molta il·lusió amb la mestra de música, l’Araceli. Tot seguit, han carregat un castell amb les seves siluetes, concretament un 2 de 7 acompanyat del so de la gralla. Ens ha faltat un metre de façana, doncs ha pujat fins als 7,80 metres d’alçada. I per finalitzar, han realitzat una cercavila amb la imatgeria de l’escola, on han presentat la Cuca-Drac (creada recentment). Volem agrair de tot cor a l’Eva Anguita, la nostra estimada modista del Botó Vermell que ens ha cosit les teles.

I com que en una Festa Major, no hi pot faltar la gent, hem convidat a tots els companys i companyes de l’escola. Esperem que el proper curs, ho puguem fer extensiu a les famílies.

Tot plegat ha sigut un èxit! Us deixem el vídeo perquè gaudiu tant com nosaltres aquest matí.

Gràcies a totes les persones i entitats que han col·laborat en el projecte.