EXHIBICIÓ DE PASTOREIG ESPORTIU

El passat dimecres 14 de febrer l’alumnat de 2n i 4t vam gaudir d’una espectacular demostració de pastoreig esportiu.

A l’aula de 2n, estem investigant els animals vertebrats i tenim el privilegi de tenir un pare expert en etologia, la ciència que estudia el comportament animal. En Jordi Castells, pare del Bernat i la Ivet, és ensinistrador de gossos de l’Escola Canina CAVE CANEM, o tal com ell diu, ensinistrador de persones perquè entenguin el seu gos.

En Jordi ens va parlar amb molta passió de la seva feina i de les habilitats dels gossos pastors per moure el bestiar. També ens va aconsellar de com hem de tractar correctament un gos, donant-li el que necessita.

Des de l’escola estem molt agraïts per aquesta demostració, per tot el que ens va ensenyar i aconsellar.

Moltes gràcies Jordi!

Més fotos aquí: