ESTADES LINGÜÍSTIQUES A COMA-RUGA

Els dies 15, 16 i 17 de novembre, els alumnes de sisè de l’escola vam fer estada a l’alberg de Coma-ruga participant en un programa d’immersió lingüística subvencionat  pel Departament de la Generalitat. Aquests programes s’atorguen als centres que implanten projectes innovadors en llengua estrangera; en el nostre cas es deu al “Science Project” que duem a terme a cicle superior.

Tenir l’oportunitat de poder passar tres dies de colònies immersos en plena natura, davant del mar mediterrani, promou sens dubte, la formació acadèmica dels alumnes a través de vivències, a vegades difícil de trobar en la mateixa escola. El programa d’estades lingüístiques marca dos objectius ben clars: per una banda aprendre anglès d’una manera divertida, natural i realista per tal de formar persones competents pel futur, i per l’altra el desenvolupament personal que aporta la convivència entre alumnes de diferents escoles.

A la tornada a l’escola vam fer la valoració de les estades per comprovar si els objectius del programa s’havien aconseguit, aquí podeu llegir algunes frases que ens van contestar quan els vam preguntar què els havia agradat o interessat més, i per què els va semblar una experiència profitosa:

Maria: Perquè hem estat tots els de la classe junts amb la nostra tutora i crec que ens ha unit com a grup.

Joel: Perquè vam anar a la platja a agafar petxines, vam posar els peus dins del mar i d’un riu ple de peixos.

Arnau: Pel contacte amb el medi ambient.

Júlia: La discoteca va ser genial, em va agradar la cançó “TSUNAMI”.

Judith: El menjar estava molt bo i les habitacions eren còmodes i grans.

Aina: Perquè hem après anglès i els monitors no feien classe normal.

Ariadna: Perquè a part d’haver tingut l’oportunitat de fer unes estades lingüístiques hem pogut conviure amb altres persones.

Kiona: perquè apreníem vocabulari nou mentre ens ho passàvem bé.

Mariona: Ha estat interessant conèixer gent nova.

Núria: Alguns monitors eren anglesos i eren molt divertits. Em va anar bé desconnectar de la rutina de cada dia.

Víctor: Em va agradar molt l’esmorzar del primer dia.

Jofre: El millor va ser anar a la platja, mullar-nos els peus i fer castells amb els companys.

Ramon: Els monitors eren molt agradables i divertits.

Aran: Les dutxes eren molt “xules” i anaven molt bé.

Xesca: Em van agradar molts els jocs en anglès del primer dia.

Juanma: Vam jugar a un joc que es deia “pickman” que em va agradar molt .

Àfrica: A mi em va agradar molt el joc”atrapa la bandera”.

Muguet: Va ser molt interessant fer els “Sience book” l’últim dia.

Jordi: El millor va ser posar els peus al riuet.

Xavi: Em va agradar jugar a tennis taula amb els companys i els alumnes d’altres escoles.

Carles: Que havíem de parlar les 24 hores del dia en anglès.

Raquel:Em va agradar estar amb les amigues i els amics tot el dia.

Com que una foto val més que mil paraules, aquí us deixem un recull de fotos com a mostra del nostra pas per l’alberg de Coma-ruga. Tan de bo puguem repetir l’any vinent!!!!

Fent castells a la sorra.
De peus al riuet amb en Ben.
Els nostres “Science Books”.
Treballant en grup.
Jugant i fent anar la imaginació.