ENCETEM EL CURS 2020-2021 AMB MÉS IL·LUSIÓ QUE MAI

El curs passat va estar marcat per l’inici d’aquesta situació tan atípica que estem vivint. Han estat temps difícils i probablement continuaran sent-ho per un temps més, però des de l’escola Cor de Roure volem compartir un missatge d’optimisme i esperança per a tots i totes.
L’escola és el dia a dia, la rutina, les anècdotes i vivències, el caliu de sentir-se acompanyat i acompanyada… L’escola és la nostra vida. És per això mateix, que ara més que mai, l’escola s’adapta i mira endavant amb energies renovades. Moltes gràcies per confiar amb nosaltres!

Aquí, la font d’energia inesgotable.