DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

Ahir a la tarda vam celebrar tot l’alumnat de l’escola el Dia Mundial del Medi Ambient. Aquest dia serà el diumenge dia 5 però nosaltres ho vam fer ahir.

“Una sola Terra” és la campanya d’aquest dia en la que es pretén conscienciar sobre les tres crisis que patim: el clima que es calenta massa ràpid per a que les persones i la natura s’hi adaptin; la pèrdua d’hàbitat i altres pressions sobre la natura; i la contaminació de l’aire, terra i aigua. Per això s’anima i fomenta la celebració, protecció i restauració del nostre planeta a través de diverses activitats.

Nosaltres vam veure un video de l’infok i després tots junts al porxo vam plantar un planter de tomaquera i un cop acabat la vam prendre cap a casa. L’haurem de cuidar i fer créixer. Veurem els seus fruits.

Ens ho vam passar genial!! També vam aprofitar per donar el premi al Concurs CorNet. Aquest cop els guanyadors han estat els de 2n de Primària. Ho van celebrar i gaudir plegats. Val a dir que també vam donar un segon premi merescut a la classe de 1r i a P-4. Moltes Felicitats a tots i totes!! La resta també us felicitem perquè hem vist un canvi en totes les classes i us volem agrair l’esforç.

Aquí teniu les  FOTOS