DIA MUNDIAL DE LA POESIA

Com cada any, a  l’escola, el 21 de març  hem celebrat el Dia de la Poesia.  Al matí  hem fet la lectura del poema de Gabriel Ferrater i després han començat els tallers poètics. Els més petits hem fet poesia dibuixada, el grup de mitjans hem treballat amb les caixes de poesia de la Lola Casas i els més grans han representat els poemes treballats  amb manualitats fetes de “trapillo” penjant-les i decorant el pati i hort de l’escola. Amb aquestes activitats hem gaudit  de la Poesia i també hem aprofitat per donar la benvinguda a la Primavera.

Si cliqueu aquí podreu veure les FOTOS

1. Mercè

Són activitats diferents on els alumnes gaudeixen d’aquest dia de la poesia. L’escola ha quedat ben decorada!!! Genial 🌺👏🏻👏🏻🌸