DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

El passat dilluns 8 de març vam celebrar una diada especial per treballar la igualtat de la dona dins de la nostra societat. Per això vam convidar a l’escola 4 dones colomines que ens van explicar la seva experiència per aconseguir el seu somni.

A Infantil ens va acompanyar la Laia Roca, una noia jove que gràcies a l’esforç i a la perseverança ha aconseguit fer realitat el que desitjava des de petita: ser una bona il.lustradora.

A 1r i 2n va venir la Carme Bòria que és mosso d’esquadra. Ens va explicar tot el que fan els diferents cossos que hi ha a dins dels mossos. Va ser molt interessant i els nens i nenes van fer-li moltes preguntes.

Els alumnes de 3r i 4t van rebre la visita de la Maria Soler, que els va explicar una mica la seva experiència com a dona emprenedora a l’hora de crear un negoci des de zero: fer melmelades.

Els alumnes de 5è i de 6è, van rebre la visita de la Jordina Palau, que els va explicar com li està anant en les seves primeres vegades com a àrbitre de curses de muntanya.

Moltes gràcies a totes!! Podeu veure les fotos AQUÍ