CROS ESCOLAR A BLANCAFORT

El diumenge 17 de desembre es va celebrar el segon cros escolar a Blancafort amb uns 120 corredors de la Conca de Barberà. L’escola Cor de Roure  va tenir una bona participació. Els nens i nenes van córrer amb moltes ganes i alegria, fent molt bones curses  i d’aquesta manera es van obtenir alguns podis.

En la categoria aleví masculí ARNAU  ESCUDÉ  COSTA  primer classificat; en aleví femení, ARIADNA  SENDRA  MARTÍNEZ, segona classificada; en benjamí masculí, JOEL  BARTOLÍ  SENDRA, primer classificat; en aleví femení, JUDIT ESCUDÉ COSTA, primera classificada i, finalment, en la categoria prebenjamí femení QUERALT  ESTER  BARTOLÍ, segona classificada. Destacar les quartes posicions obtingudes de Kiona Gil Villanueva, Bruna Ester Queralt i Gael Gil Villanueva en les seves respectives categories.

A continuació podeu veure les classificacions generals i més fotos de les curses.

També us fem saber que el proper cros  tindrà lloc el 28 de Gener de 2018 a Vimbodí.

Avançar que el Cros Nacional  serà el 25 de  febrer de 2018 a l’Alt Penedès, Olèrdola.

Podeu veures les fotos   AQUÏ