CROS ESCOLAR A BARBERÀ DE LA CONCA

El diumenge 30 de gener de 2022 va tenir lloc el cros comarcal escolar a Barberà de la Conca dins el marc del PCEE. En total van participar-hi uns 100 corredors/es  que van poder gaudir d’una esplèndida jornada esportiva. Agrair a tots ells/es la seva esportivitat i esperem que el proper cros puguin assistir els que aquesta vegada el confinament els ho va privar.

En aquesta ocasió es van obtenir 3 podis:

Categoria Benjamí femení: Marwa Kaamouchi Jaadani classificada en primera posició.

Categoria Prebenjamí femení: Arlet Barrot Bartolí, classificada en tercera posició

Categoria Prebenjamí masculí: Biel Fajardo Prat, classificat en tercera posició compartint posició amb un altre participant.

L’enhorabona a tot l’alumnat per córrer les curses amb moltes ganes, il·lusió  i sabent deixar de banda alguns nervis inicials. Gràcies a tots/es !!

El proper cros serà el 6 de Març a l’Espluga de Francolí.

A continuació us deixem els enllaços de fotos i resultats.

Fotos AQUÍ

Resultats AQUÍ