CONTE AUDIOVISUAL: UNA AVENTURA A L’ESPAI

Els alumnes de 4t de primària vam participar al IX Concurs dels Jocs Florals Escolars de Catalunya. Ho vam fer en la categoria H, per la quan havíem de crear un conte audiovisual. Després de molts dies de feina i treball en grup per pensar, escriure l’argument i els diàlegs, idear els personatges, l’atrezzo… Vam gravar el nostre conte “Una aventura a l’espai”. I… sorpresa! Vam quedar finalistes, som guanyadors de la nostra categoria a la demarcació de Tarragona. Estem molt orgullosos i orgulloses! Ja ho diuen ja que tot esforç té la seva recompensa! Tot seguit podeu veure el nostre conte audiovisual Una aventura a l’espai. Esperem que el resultat final us agradi tant com a nosaltres!

Click aquí!