Comencem el nou curs 2019-2020!

L’escola Cor de Roure obre les portes un any més per començar un nou curs ple d’experiències i emocions que volem compartir amb tota la comunitat educativa. Alumnes, famílies i mestres ens retrobem els primers dies de setembre amb la certesa que serà un any de grans aprenentatges i nous reptes.

Els primers dies són d’adaptació per a tots i totes, però especialment per als nens i nenes de P3, ja que comencen de nou a l’escola. L’inici d’una nova etapa educativa plena de canvis i de creixement personal que resulta importantíssim per al desenvolupament dels infants. Jugarem, descobrirem, sentirem, aprendrem, ens divertirem i gaudirem de tots els instants que viurem conjuntament.

Els nens i nenes que començaran enguany P3 són: Pedro Armijo Barbosa, Ibtissam El Miri, Roc Esplugas Tosquella, Ilham Maaroufi El Mir, Lucas Adrian Manea, Clara Marimon Miró, Bruna Masip Ponce León, Marc Pastor Anguita, Quim Peribáñez Balcells, Jan Ramon Pavón, Unai Roca Mestres, Jeremy Rojas Santana, Ariadna Torres Pontnou, Alexia Tudorache i Wael Zaanouti.

Els i les mestres de l’escola us desitgem una feliç entrada al nou curs!

1. Mariluz

Desitjo que aquest grup sigui molt feliç. Benvinguts a l’escola Cor de Roure.
    Les mestres i el mestre que us acompanyaran són uns grans professionals.