Carnaval 2016

Benvolgudes famílies, el passat divendres 5 de febrer vàrem celebrar el Carnaval. Les i els alumnes de l’escola Cor de Roure ens vam disfressar amb els motius que ens identificaven com a pertinents a alguna civilització de la història.

Recordeu que, aquest any, tenim “Les Civilitzacions” com a eix transversal de l’escola.

Així doncs, els nens i nenes de P3 eren de l’antic imperi xinès, els de P4 eren autèntics indis americans, P5 eren representats de la cultura prehispànica de centre amèrica, 1r ens va portar a l’Àfrica profunda doncs eren una tribu Massai, els temibles víkings estaven representats per 2n, 3r il·lustrava l’etapa d’esplendor de l’imperi egipci, 4t eren un destacament de soldats de l’imperi Romà, 5è eren representats de l’antiga Grècia i 6è, un grup de touaregs del desert del Sàhara.

Ens ho vam passar d’allò més bé.

Carnaval 2016