CANTATA 2019

Avui ha tingut lloc la VII trobada musical on hem representat la “Cantata de la llegenda de la Princesa i Sant Jordi” al pavelló del casal de Montblanc. Els nens i nenes de 3r i 4t de primària de la nostra escola hi hem participat conjuntament amb la resta d’escoles de la comarca, en total ens hem trobat uns 400 alumnes i mestres.

La cantata, escrita pel Jordi Cartanyà, no és com la llegenda que sempre ens havien explicat, sinó que pretén trencar amb els estereotips de gènere i fomentar valors com el respecte, la diversitat i l’empatia. Una princesa que vol jugar a les justes i anar a cavall, un Sant Jordi que no arriba per a salvar-la de les urpes del drac i un drac que no es cruspeix a ningú i que necessita l’ajuda d’ells dos, són els protagonistes d’aquesta meravellosa cantata.

Al llarg del 3r trimestre, durant les hores de música, hem estat treballant les cançons, aprenent i gaudint de la música mitjançant el cant coral. Avui hem pogut gaudir de l’obra i de la interpretació musical i ha estat tot un èxit!

Pels que no hàgiu vingut avui, el Tac 12 l’emetrà íntegre aquest dissabte i diumenge a les 13h i també dissabte a les 20h.