APADRINAMENT LECTOR DE 6È A I3

Ahir a la tarda l’alumnat d’I3 vam rebre una visita molt especial. Els nostres padrins i padrines de 6è van venir a explicar-nos el conte T’avorreixes, Minimoni? de l’autora Rocio Bonilla. La protagonista del conte la coneixem tant que ens va fer molta il.lusió que escollissin aquesta història i que ens regaléssin una titella del personatge feta per a ells i elles.

Quan van acabar no volíem pas que marxéssin i per això els vam demanar si es podien quedar una estoneta a jugar amb nosaltres. Tant uns com altres van estar encantats de passar una tarda plegats!

Esperem que torneu ben aviat amb una nou conte!

Podeu veure les fotografies clicant aquí.