ANEM A LA BOTIGA!

El curs passat vàrem fer una botiga i quasi no la vam poder estrenar. Enguany els alumnes de 5è ja hi hem anat i allà aprenem a comprar i vendre i a comptar per pagar i tornar el canvi. Cada mes un  curs de l’escola pot anar a la botiga per tal d’aprendre d’una manera ben diferent.

Treballem en parelles, un compra i l’altre ven. Cadascú pren nota del que valen els productes i ho calcula, després comprovem les operacions a la caixa registradora i finalment paguem i tornem el canvi. Una manera molt divertida, engrescadora i funcional d’aprendre matemàtiques.

Si voleu veure el nostre treball cliqueu aquí