COMPARTIM EXPERIÈNCIES D’ESCOLA VERDA AMB LA LLAR

Aquest matí els representants del Comitè Verd de l’escola Cor de Roure, de 3r, 4t, 5è i 6è hem fet una sortida molt divertida. Hem anat a la Llar d’infants El Rossinyol a explicar als infants de P2 com han de reciclar les deixalles. Ens hem preparat una mica el que havíem de dir cadascú i com ho faríem, ja que els i les alumnes de la llar són petits i volíem fer-ho bé. Una mica nerviosos i també molt il.lusionats hem arribat a l’hora i ens hem repartit a les dues aules. Tots ens han escoltat molt i hem fet que participessin de l’activitat. Ens ha agradat tant anar a passar una estona amb els més petitons que ja tenim ganes de tornar!!

Aquí tenius les FOTOS . Esperem que us agradin!!