Acabem el 2n trimestre

Ja hem arribat al final d’aquest segon trimestre i a l’escola hem fet diverses activitats.

Ahir per la tarda, els infants d’I3, I4 i I5 van fer la tradicional mona. Han quedat boníssimes!

Avui pel matí hem fet una sortida per l’entorn del nostre poble. La comunitat dels petits ha anat a la Capelleta de Sant Magí, la comunitat dels mitjans ha anat a Sant Gallard i la Comunitat del Grans han caminat fins a Guialmons. Hem passat un matí fantàstic, jugant i rient en plena natura.

Per la tarda hem fet jocs al pati. Els infants d’I3, I4 i I5 han jugat a jocs tradicionals organitzats pels alumnes de 4t i de 1r fins a 5è han jugat a jocs esportius organitzats per l’alumnat de 6è. S’ho han passat pipa!

Podeu veure el recull de fotografies en aquest enllaç.📸

Bona Pasqua i bones vacances de Setmana Santa a tothom!

🥮🍫🌼