1R CROS ESCOLAR A SARRAL

El diumenge 21 de novembre es va celebrar el primer cros escolar del curs a Sarral dins el marc del PCEE. És un cros obert a totes les escoles de la comarca de la Conca. La nostra escola va tenir una nombrosa representació a les diverses curses. Tot l’alumnat participant ho va fer amb molta il·lusió, una mica de nervis, però cada un d’ ells i elles va demostrar un gran esforç de superació personal. En finalitzar, se’ls va donar esmorzar i aigua a tothom per recuperar forces, després d’acabar ben cansats/des però molt satisfets/es.

L’escola també va obtenir podis en diferents categories:

Aleví masculí: Nil Barrot, primer classificat; Carles Capdevila, segon classificat i Cesc Pau, tercer classificat (Institut de Sta Coloma)

Aleví femení: Queralt Ester, segona classificada

Benjamí masculí: Ot Calull, tercer classificat

Benjamí femení: Marwa Kaamouchi, segona classificada

Prebenjamí femení: Arlet Barrot, segona classificada

A tots ells i elles, l’enhorabona!!

*** Classificacions AQUÍ

***Fotos AQUÍ