Tornada a l’escola

MOLT IMPORTANT!

Aquest curs, com a mesura extraordinària degut a la Covid-19, l’Ajuntament de Girona ha autoritzat el tancament del Carrer de Bru Barnoya i Xiberta  durant les entrades i sortides dels alumnes.

Us demanem que:

• No vingueu en cotxe, ja que no podreu accedir (es tallarà en la cantonada d’infantil).
  • Us ajusteu a les hores d’entrada i sortida dels vostres fills/es.
  • Mantingueu la distància de seguretat amb les altres famílies mentre esteu esperant, ja que amb el tancament del carrer, si tots hi col·laborem, tindrem prou espai per a que no hi hagi aglomeracions.

Moltes gràcies.

“Pla d’organització per l’obertura”

“Mesures extraordinàries de /Salut per evitar els brots de la COVID-19 a les escoles”

“Altres recomanacions i procediment d’actuació”