Un altre curs amb… “La Grada Suma”

Dimarts 3 vam començar les activitats del Projecte “La grada suma”, un projecte del Pla Català d’Esport a l’Escola, que afavoreix el JOC NET. Vam saber què hauríem de fer (lema, himne, pancarta… entre d’altres) i vam començar amb dues de les activitats.

Requisit indispensable per poder optar a anar als partits de futbol i bàsquet…UN BON COMPORTAMENT!

En grups de 3 a 6 persones vam pensar lemes esportius i els vam posar per escrit. El proper dia haurem de seleccionar 1 per classe per fer les pancartes que portarem als partits.

La segona activitat consistia en, amb els ulls tancats, anar escollint una de les dos opcions que ens llegia la mestra davant un fet que podia passar amb els nostres pares, amics, altres persones… quan anem a un esdeveniment esportiu. Començaven en fila. Si escollíem la A havíem de fer un pas a la dreta i amb la B un pas a l’esquerra. Després vam parlar de les opcions i què podia passar depenen de la nostra elecció.