Tornem a trobar-nos! Consell d’alumnes 01 de febrer de 2023

Després de dos anys i mig sense poder reunir-nos per la Covid, dilluns ens vam trobar de nou per donar la nostra opinió sobre les darreres activitats conjuntes i fer algunes propostes de millora.

Valoració de les activitats de Nadal i propostes de millora:

Tió, amic invisible i patges:

Van anar molt bé tot i que dos grups tenen una proposta de millora. A un dels grups de 4t li hagués agradat que el Tió cagués més joguines i un dels grups de 6è proposa fer Tió en lloc de l’amic invisible.

Els nens i nenes d‘educació infantil ens han dit que van poder donar les cartes als patges dels reis i que els hi van donar caramels. També ens han convidat a anar a veure els regals que els hi van portar els reis.

Cantada a l’escola:

La majoria dels grups valoren molt bé l’activitat, tot i que després de tant de temps sense reunir-nos, ens ha semblat que seria millor fer grups d’espectadors i espectadores més petits.

Deixarem que passi aquest curs per veure si ens anem acostumant una altra vegada a fer activitats conjuntes i els curs vinent ho tornarem a valorar.

Propostes de millora:

• Quan som els cantants, preparar-nos en silenci.
      • Quan som públic, escoltar, ser respectuosos i no moure’ns gaire.
      • Que les cançons d’anglès siguin senzilles.
      • Que algú es pugui disfressar de Pare Noel, Grinch o ren.

Cantada al Centre Cívic:

S’ha valorat molt bé. S’ha explicat l’organització de la festa el dia de la Cantada al Centre Cívic i com els alumnes de 6è ajuden tant a l’escenari, com a la presentació, com a acompanyar l’alumnat d’infantil. Els alumnes de 6è han valorat molt bé la seva participació tot i que preposen que hi hagi algun encarregat més de jaquetes o que no es carreguin tant les bosses.

Valoració del Dia de la Pau:

En general van agradar molt totes les activitats. La xocolata estava molt bona. Moltes gràcies, AMPA i servei de cuina!

Propostes de millora:

• Intentar posar el so una mica més fort quan es llegeixen les frases.
      • Decorar més l’escola.
      • Fer una carta de la pau a un amic o amiga.
      • Buscar una manera per sentir millor els instruments.
      • Si estem asseguts, treure millor cadires, ja que fa fred.
      • Si es torna a fer un ball sorpresa per l’escola i hi ha un grup que s’ho sap, se’ls hi podria dir que es posessin barrejats amb els altres grups i així tothom ho podrà fer millor.

Felicitem a les senyoretes de música, que ens van ensenyar unes cançons molt maques!

Consignes de Carnestoltes:

Aquestes son les consignes per la setmana vinent:

Ens trobem de nou el 6 de març! Parlarem del Carnaval, consignes de Carnestoltes, sortida de dijous gras…!