Temps de Flors: El passadís dels somnis

Enguany per Temps de Flors, l’escola Cassià Costal participa, un any més, en la creació artística d’una pèrgola que es troba exposada al carrer Nou de Girona, on moltes escoles han participat amb els seus projectes florals.

Aquest és el cartell:

• El passadís dels somnis és el lema d’aquest any i tots els infants de la nostra escola han col·laborat posant el seu granet artístic.
  • Aquest curs, cicle superior ha estat l’encarregat d’organitzar les manualitats per a cada cicle i el resultat ha quedat preciós!

Aquesta és la pèrgola del Cassià Costal:

• Un any més, trobem molts detalls i una gran explosió de colors 🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷que envolten els llistons de la nostra pèrgola: Un sostre farcit d’atrapasomnis (dreamcatchers), cortines de flors (flowers), papallones (butterflies) arcs de Sant Martí (rainbows) i fades florals (flower fairies).

Donar moltes gràcies al nostre conserge que sempre està a punt per donar un cop de mà! També a la resta de companys/ companyes per la seva implicació i en especial a tot l’alumnat, que d’alguna manera o altra ha fet que l’art esdevingui un motor d’aprenentatge, entusiasme i treball en equip.

I sense deixar d’agrair la feina de l’organització de la Zona U Temps de Flors i a la botiga Joieria Coma pel seu suport durant el muntatge. Us donem les gràcies!

A tothom, moltes gràcies pel bon treball fet amb il·lusió! 💗💙💚💛💜💓

Us animem a anar a fer un volt per la ciutat i a visitar la nostra pèrgola!!!

Mestres del Cassià.

1. Anna Cabratosa

Felicitats a tot l’equip!!
    Organitzadors i col.laboradors (alumnes i mestres) hem fet una molt bona feina.
    Ha quedat un muntatge preciós!!
    🌸🌼🏵🌻🌺🩷