Sortides al CaixaForum: “Llum i Color” i “Fenòmens elèctrics” (6è)

Aquest trimestre els nois i noies de 6è hem fet dues sortides al CaixaFòrum.

A la primera sortida vam experimentar amb els comportaments de la llum i com aquesta està relacionada amb el color. L’Atenea, la nostra monitora, ens va ajudar a experimentar amb alguns conceptes que havíem treballat a la classe: la reflexió, la refracció, l’absorció, la difracció o la dispersió.

A la segona sortida vam fer un taller anomenat “Fenòmes elèctrics“. Va ser molt interessant perquè, la Melisa, ens va ajudar a repassar molts conceptes que havíem treballat a l’escola mentre construíem circuits elèctrics i treballavem el tema de l’energia. Així doncs, diferents companys van poder comprovar en la pròpia pell com funciona l’electricitat estàtica, com podem encendre una bombeta sense cap cable o com funciona un petit cotxe solar, entre moltes altres coses.

Per acabar, vam experimentar com el corrent elèctric pot passar a través nostre, ens vam endur una bona enrampada! Però va ser molt divertit!

Esperem que us agradin molt les fotos. Fins un altre!

Alumnes i tutores de 6è.