Sortida a l’espai de la Marfà (aula d’acollida)

El dia 2 de març vam anar d’excursió  a l’espai de la Marfà.

Primer ens presentarem i vam explicar les endevinalles. Va ser divertit explicar i parlar de què ens agrada fer. Després vam anar a la biblioteca Salvadora Allende. M’he fet el carnet i he vist que hi ha llibres en romanès. Ha estat una excursió molt divertida!

Elena G.S.

El 2 de març vam anar d’excursió a l’Espai de la Marfà. Ha estat molt divertit, les endevinalles eren molt divertides i una mica dificils. Primer ens vam presentar i vam dir de quina escola érem. Ens vam separar per grups de colors. La mestra que teníem era molt simpàtica i amigable, hi havia un nen que era d’Hondures i era molt tímid també hi havia nens d’altres països com de: Gàmbia, India, Argentina,etc. He fet molts amics. M’ha agradat molt anar d’excursió amb l’aula d’acollida!

Evelyn  C. V.

dscn2405

Em van encantar les endevinalles.

M’ha agradat la cançó. M’ha agradat l’excursió

M’ha agradat tot!

Alejandro P. P.

El dia 2 de març de 2017 vam anar  a l ‘espai de la Marfà. Vam   cantar una cançó a les escoles, després vam esmorzar i vam jugar al joc dels paquets fins que ens vam ajuntar per colors  per explicar endevinalles i  per acabar vam cantar la cançó de comiat . Després vam anar a la biblioteca.

Hi havia una bibliotecària  que ens va explicar com funcionava aquella biblioteca. El que més em va agradar d’aquella excursió són el llibres del Stilton que quan grates una pàgina fa pudor per això els meus companys feien mala expressió de cara. Desprès vam tornar a l`escola.

Marius I.

Ahir vaig anar d’excursió.

Va ser divertida

Mariam T.

El 2 de març vam anar d’excursió a l’Espai de la Marfà.

Primer vam menjar, després vam  explicar endevinalles  molt divertides però una mica difícils. Després vam anar a la biblioteca.

Thomas M. S.

El dia 2 de març de 2017 vam sortir a l’espai de la Marfà i vam explicar endevinalles i vam cantar la cançó de benvinguda a l’escola Àgora .

Primer vam cantar un cançó, vam esmorzar, quan acabarem d’esmorzar  vam jugar el joc dels paquets, després vam explicar les endevinalles als nens de l’aula d’acollida de les altres escoles. Per  acabar vam visitar la biblioteca i ens vam fer el carnet de biblioteca. La bibliotecària ens va ensenyar uns llibres molt macos i jo vaig agafar el llibre que es diu “El noi del vestit”.

Denisa  R.