SETMANA DE CARNAVAL (5-8 de febrer)

Aviat arribarà Carnaval i com altres cursos, farem una petita celebració a nivell d’escola.

Us demanem que engresqueu als vostres fills i filles a seguir les consignes que ens ha demanat el Rei Carnestoltes durant aquesta setmana.

Dimarts 6 de febrer: venir a l’escola en pijama.

Dimecres 7 de febrer: Qualsevol cosa al cap: barret, perruca, pentinat divertit…

Dijous 8 de febrer: tothom amb la cara pintada.

Les consignes NO són acumulatives com el curs passat.

Els alumnes han de venir pintats de casa i NO poden portar esprais de laques de colors.

Dijous a la tarda els alumnes que vulguin, de primer a sisè, podran venir disfressats a l’escola, tot i que s’ha de tenir en compte que:

• 1r, 2n 3r i 4t aniran a celebrar Dijous Gras al Parc Migdia i 5è i 6è al parc de la Devesa per tant haurien de portar disfresses còmodes que permetin que puguin jugar, pujar als gronxadors…
  • NO ES PODEN PORTAR COMPLEMENTS o accessoris com espases, pistoles… que els nens puguin perdre o amb què poden fer mal als companys.

Atenció famílies dels alumnes d’Educació Infantil:

Tots els cursos d’educació infantil faran una Rua oberta als pares dijous a la tarda (la temàtica és “El Circ”, les mestres d’infantil us informaran).

DIA DE LLIURE DISPOSICIÓ

Us recordem que tal i com us van informar al calendari escolar de principi de curs, divendres, 9 febrer, és un dia de lliure disposició aprovat a Consell Escolar, i per tant, no hi haurà escola.