3r i 4t: Projecte de Touchtennis (Sessions 3, 4 i 5)

Hola famílies,

La primera quinzena de maig vam fer, amb 3r i 4t, les sessions 3 i 4 de touchtennis.

Com que va haver algun dia de festa, vam fer sessions semblants, amb petites variacions, per a que tothom pogués assolir els mateixos objectius.

En aquestes sessions vam treballar, entre d’altres:

• Escalfament amb ajuda de la raqueta (ens familiaritzem…)
  • Un circuit de 5 estacions, entre les que podien trobar:  1.Touch col·laboratiu, 2. Touch Futbol (sense xarxa), 3.Touch mà, 4. Plataforma de llançament… de construcció pròpia per treballar el cop de dreta i 5. Punteria!

Us deixo amb un petit recull:

Els de 4t hem fet també la sessió 5 en què nosaltres anaven dient a la senyoreta els exercicis d’escalfament i després vam fer les estacions de:

• Touch mà o peu: poden escollir com passar-la (mà o peu).
  • Touch retorn (parada amb la mestra, que ens anava passant la pilota i li havien de retornar)
  • Touch-bàsquet. Fem tocs de truita, bots… de diferents maneres. Si feia més de 5 seguits, podia tirar a cistella (escollint amb la mà o amb la raqueta)
  • Servei-punteria: posant la diana gegant enganxada a la porteria.
  • Grups de 3: Interceptar la pilota: Els de fora sense raqueta, es van passant pilota. El del mig intercepta amb la raqueta.