REPTES D’ACTIVITAT FÍSICA setmanes 1 i 2 (EF infantil i primària: del 30 de març al 3 d’abril- 2a tasca de 2 setmanals)

Hola nois i noies del Cassià!

Com sabeu, la nostra escola està dins el Pla Català de l’Esport a l’Escola i fem activitats de promoció esportiva en col·laboració amb el Consell Esportiu del Gironès i gràcies a la coordinació de tots els mestres d’educació física.

Aquestes setmanes de confinament us anirem proposant diferents vídeos de reptes d’activitat física.

Sortirà 1 vídeo per setmana, però, com que la idea va sorgir la setmana passada i el vídeo es va poder fer a final de la mateixa, AQUESTA SETMANA EN TENIM 2.

REPTES DE LA SETMANA 1 (28 de març)

REPTES DE LA SETMANA 2 (del 30 de març al 2 d’abril)

Si volem, quan fem el repte, el Consell ens proposa…

I… MOLT IMPORTANT!!! MUY IMPORTANTE!!! VERY IMPORTANT!!!

Feu tots els dies algun dels vídeos que us vam proposar o d’altres que siguin de moviment!

Clica a sobre d’aquesta imatge i aniràs als vídeos!

Una abraçada molt i molt gran de part de l’equip de mestres d’educació física!!!

I fins la propera setmana,

en què us tornarem a proposar jocs d’activitat física que podeu fer-vos a casa

i nous reptes d’habilitat!!!