RÀDIO ESCOLA CASSIÀ COSTAL

Bon dia famílies!!!

BiblioTech, l’oportunitat de reimaginar les biblioteques escolars.

A l’inici d’aquest curs 2023-24 la nostra escola va ser seleccionada per participar en el projecte Bibliotech impulsat per la Fundació Bofill. Formem part d’una prova pilot on l’objectiu és portar a terme un projecte per contribuir a revitalitzar l’ideari col·lectiu entorn les biblioteques escolars, reivindicant el seu rol imprescindible d’equitat i transformació educativa.

Avui DIMARTS 13 DE FEBRER és el dia MUNDIAL DE LA RÀDIO i com escola ens fa molta il·lusió poder anunciar que hem iniciat el PROJECTE DE RÀDIO gràcies al material que ens han proporcionat des de la FUNDACIÓ BOFILL.

A continuació podeu veure algunes de les activitats que hem començat a fer. Esperem que us agradi.

Donem les gràcies a la FUNDACIÓ BOFILL per tot el suport logístic i personal que ens estan proporcionant.