5è: PARTICIPEM A L’Europe CodeWeek!

code-weekEls nens i nenes de 5è participem a l’Europe CodeWeek, realitzarem tallers de programació per mostrar i compartir amb d’altres escoles i instituts de tot Europa el que es pot fer programant.

Durant una setmana treballarem principalment SCRATCH. Aquest recurs ens permet començar des de zero i sense coneixements previs la programació. Us animem a participar des de casa. Els vostres fills us explicaran com.

Perquè iniciar als vostres fills a programar?

Aprendre a programar i a desenvolupar el pensament computacional ens ajuda a comprendre com funciona el món digital. I sobretot, l’aprenentatge d’aquest nou llenguatge universal que desenvolupa la creativitat, ens ofereix noves formes de comunicació i ens facilita la possibilitat de treballar en equip amb gent d’arreu del món.

Com a Mestres podem fer un seguiment individualitzat del treball que està fent l’alumne. I els alumnes s’adonen de què hi ha “darrera” de molts conceptes matemàtics, comprenent i experimentant.

La millora en aquesta àrea és considerable!

Europe CodeWeek al Cassia Costal