Moltes gràcies per participar a la festa!

Divendres 15, vam celebrar la Cantata de Nadal.

Tots vam participar a la festa amb molta il·lusió, tant el dia de l’assaig en què actuaven davant els companys de l’escola, com el dia de la cantata, en què van cantar davant les nostres famílies.

Us deixem amb algunes fotos del moment!

Nadal a l’escola:

Nadal al Centre Cívic:

Donem les gràcies a tots els alumnes de 6è, que van ajudar molt activament a la festa, acompanyant als nens i nenes d’educació infantil per fer els trajectes, i fent d’acomodadors, encarregats de vestuari i presentadors al Centre Cívic. Aquí teniu una foto dels ajudants del Centre Civic: presentadors i encarregats de jaquetes/ acomodadors.

Us donem també les gràcies a totes les famílies per la vostra assistència massiva. Bon començament d’any i fins la pròxima!