MOLT IMPORTANT: AJUTS MENJADOR… Abans del 16 de juny!!!

Benvolguts pares i mares,

Aquesta és la documentació que us vam enviar per TokApp el dia 2 de juny. Recordeu que teniu solament fins el dia 16:

CONVOCATÒRIA D’AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR CURS 2020-2021

Us recordem que trobareu també aquesta documentació a la web del Consell Comarcal www.girones.cat/ensenyament.

Aquest any la tramitació de l’ajut de menjador escolar serà bàsicament telemàtica o on-line; Les persones interessades han d’accedir al tràmit  a través de la pàgina http://www.girones.cat/p/ensenyament.html

durant el període del 2 al 16 de juny de 2020.

Indicacions per a les sol·licituds:

• RENOVACIÓ: L’alumnat que va sol·licitar ajut individual de menjador escolar durant el curs 2019/2020 rebrà, a partir del 2 de juny, un SMS (al telèfon que van indicar a la sol·licitud) en el qual s’indicarà el CODI per a accedir al formulari per a renovar la seva sol·licitud (un codi per família).
  • ALTA NOVA: Les noves sol·licituds hauran d’accedir a l’aplicatiu mitjançant l’opció ALTA NOVA.
  • APORTACIÓ DOCUMENTACIÓ: La documentació acreditativa que sigui necessària s’haurà d’adjuntar per correu electrònic a becamenjador@girones.cat (com DNI/NIE dels nous sol·licitants o en cas de caducitat, nous convenis de separació o modificacions, calendari actualitzat de custòdia compartida, certificat de cotitzacions de la Seguretat Social per a treballadors/es de la llar, resolució d’acolliment en cas d’acolliment en família extensa o aliena, etc…).

Cliqueu en el següent enllaç

LA DIRECCIÓ