La nostra experiència al partit de bàsquet de “La Grada Suma”

Diumenge 5 tocava anar al partit de bàsquet del Projecte “La Grada Suma”, que els alumnes de 6è fem dins l’àrea d’educació física i en col·laboració dels tutors, ja que una de les sessions del projecte es fa a l’hora de tutoria.

Vam quedar a les 17.25 a la porta de Fontajau, on un representant del Consell esportiu del Gironès ens va portar les entrades per poder assistir al partit entre els equips Spar Citylift  Girona i Campus Promete de Logroño.

Finalment vam ser 10 famílies i va anar molt bé ja que vam animar molt i vam saber mantenir viu el decàleg del projecte, que com ja hem explicat en altres articles incideix en el JOC NET.

En finalitzar el partit, que va guanyar l’equip de Girona, vam poder demanar autògrafs i fer-nos fotos amb les jugadores. Els que ens vam quedar una mica més… ens vam poder fer una foto de grup amb dues jugadores alhora.

Aquí teniu algunes fotos i les aportacions d’algunes de les famílies…

basquet-la-grada-suma-05

“M’ha agradat molt, perquè ha estat molt divertit i molt emocionant. També m’ha agradat anar amb el meu pare i amb els familiars dels meus amics i amb l’altra escola”.

Nerea M.

“Ha estat molt interessant fer una activitat amb la meva filla i la resta de famílies que van assistir. Va ser molt divertit”.

Pare Nerea.

“Doncs genial perquè vam estar les famílies juntes i vaig poder cridar tot el que volia”.

Marc B.

“Una gran experiència. Molt gratificant veure als nens gaudir de l’activitat i com van participar-hi i comportar-se”.

Pares Marc B.

“M’ha agradat molt l’activitat. M’agradaria que cada anys es tornés a fer”

Jose R.

“Ha estat una experiència interessant i engrescadora. És una oportunitat per compartir amb altres pares i nens a través de l’esport”.

Pares Jose R.

“Hola, sóc la Stephanie de 5è A, la germana d’en Jose. M’ha agradat molt l’activitat, m’ho he passat molt bé i espero que l’any vinent es faci un altre cop”

Stephanie R.

“M’ha agradat molt, he gaudit veient-lo i les jugadores han sigut molt simpàtiques”.

Helena C.

“Tot excel·lent! L’organització per part de la Teresa, l’ubicació al pavelló… i a més l’equip de l’UNI GIRONA ens va obsequiar amb un partit molt emocionant. Enhorabona a tots!”.

Pares Helena.

basquet-la-greada-suma-08

basquet-la-grada-suma-06

“Ha estat un plaer fer aquesta activitat amb tots vosaltres i els vostres fills i filles”

Repetim el cap de setmana de Sant Jordi per anar a veure el futbol!

Teresa.