La grada suma: com actuem en algunes situacions?

Continuem amb el Projecte “La grada suma”!

Aquest dimecres a la tarda, tots els alumnes de la classe vam fer una línia i ens vam tapar els ulls amb un antifaç.

La mestra ens llegia cinc situacions que es podien donar en un camp de joc. Si escollíem l’opció “a” havíem de fer un pas a la dreta i si escollíem la “b” a l’esquerra. En finalitzar vam parlar de les diferents opcions i quines podien ser millors. No tots estàvem d’acord i això va ser el més enriquidor de l’activitat, ja que cadascú vam haver de defensar la nostra postura d’una manera respectuosa davant els altres.