La grada suma: Anem al partit de bàsquet de diumenge 4 de març!

Atenció!, tots els alumnes que us heu apuntat per anar amb les vostres famílies al partit de diumenge, entre l’UniGirona i l’Extremadura, heu de seguir aquestes indicacions que ens proporciona el Consell Esportiu:

– Partit: UniGirona CB – Al Qázeres Extremadura

– Hora inici del partit: 18.00 hores

– Hora de trobada: 17.15 hores

– Punt de trobada: davant la porta d’accés principal de Fontajau

– Recollida entrades: el monitor del Consell Esportiu que ens acompanyarà al partit, entregarà les entrades, abans de l’esdeveniment, a la mestra representant de cadascuna de les escoles.

A les 17.15 hores, al punt de trobada, hi trobarem a un representant del Consell Esportiu. La idea és quedar tots junts per fer una fotografia del grup que assistirà a Fontajau per animar l’UniGirona amb el projecte LA GRADA SUMA.

Recordeu que malgrat serà un espai d’oci, sempre que puguem relacionar l’esdeveniment amb les activitats treballades a l’aula, serà de gran aprenentatge per la mainada. I sobretot, és molt important que els pares donin exemple del bon comportament al terreny de joc!