Jocs florals: lliurament de premis

El 19 de maig, els alumnes de 2n, 4t, 5è i 6è vam anar a l’Auditori de Girona al lliurament de premis del concurs de Jocs florals, organitzat per l’Ajuntament de Girona.

El Jurat valorarava especialment aquells treballs en què fossin presents els valors de la coeducació: tractament igualitari del llenguatge, presentació equitativa dels personatges, dels oficis, dels rols i del protagonisme, i la sensibilitat cap a la qüestió de gènere en general.

Prèviament ens havien informat que hi havia 4 premis dels escrits de Jocs florals: 1 premi a cicle inicial (2n), dos premis a cicle mitjà (4t) i un a cicle superior (6è). A més d’un premi de recomanacions lectores, una modalitat nova d’aquest curs i que va recaure a 5è.

Totes aquestes classes vam anar entusiasmats i amb molta ilusió a l’Auditori, ja que comuniquen a l’escola si tens algun premi però no informen ni si és el grup A o B, de quin nen o nena el guanya, ni la posició obtinguda.

I… els premiats/les premiades van ser…

Concurs de Jocs Florals

2n premi de Prosa CI (Aina)

1r premi de Prosa de CM “Les dones viatgeres” (Dirac)

3r premi de Prosa de CM “La meva àvia” (Jascarandeep)

2n premi de Prosa de CS “L’aigua” (Youxuan)

Recomanacions lectores “Faixa de llibre”

Moltes felicitats!

Més informació al Diari de Girona

1. Anna Cabratosa Rispau

Genial!!! Moltes felicitats als guanyadors i guanyadores d’enguany i a tots els que hi han participat!!!
    😍👏👏👏👏