JA TENIM EL SORRAL DEL PATI! Moltes gràcies AMPA, pares i mares!

Els nens i les nenes d’infantil participen, estan presents i segueixen els canvis que es fan al seu pati.

Per fi tocava la sorra del sorral!

Aquest sorral forma part de les millores que hem pogut fer gràcies al projecte “Millora el teu Pati”. En aquest projecte  hem participat tots: Ajuntament i Departament, AMPA, pares i mares, mestres i alumnes. L’Ajuntament ens ha donat diners que hem utilitzat per comprar les pintures i instal·lar el sorral i juntament amb el Departament han vetllat per a que tot estigués homologat, els pares, alumnes i mestres hem pintant, el conserge ens va ajudar a posar la sorra i l’AMPA ens ha comprat la sorra del sorral i de les jardineres. Està quedant genial!

Més endavant l’AMPA també ens ajudarà a fer la compra d’algun joc per poder substituir un altre de més vell. Moltes gràcies AMPA, pares, mares, familiars, nens i nenes artistes!

Mireu que atents i il·lusionats perquè per fi podran jugar al seu sorral.