i4-i5: CONCURS DE FANALETS DE L’AJUNTAMENT DE GIRONA… HEM GUANYAT EL PRIMER PREMI!

Per tal de fer conèixer i fomentar la tradició d’anar a esperar els Reis amb fanalet, l’Ajuntament de Girona, els Manaies de Girona i El Corte Inglés, convoquen el concurs “Fem el fanalet per anar a esperar els Reis”. Aquest curs els grups d’i4 i i5 ens hi hem presentat, i sabeu què?? HEM GUANYAT EL PRIMER PREMI DE LA CATEGORIA A!

Us podeu imaginar com de contents estem tots, no ens ho creiem! 😯 Aviat anirem a recollir el premi: una caixa de KAPLA (que ens anirà molt bé per fer construccions!) i un val regal del Corte Inglés per comprar més coses per l’escola!

Avui ens hem emportat a casa els fanalets, mireu que xulos!

Aquests dies de festes, podeu anar a veure l’EXPOSICIÓ de FANALETS de les escoles de Girona a l’entrada de l’AJUNTAMENT, segur que hi trobeu els nostres! 💡

Volem tornar a agraïr-vos a tots els pares, mares i familiars que vau participar del taller de fanalets. Sense vosaltres hagués sigut impossible fer uns fanalets tan xulos!

Gràcies també a l’Ajuntament de Girona, els Manaies de Girona i El Corte Inglés per muntar aquest concurs tan especial i per reconèixer la feina feta a les escoles amb els més petits.

No us oblideu de portar el vostre fanalet a la cavalcada per anar a esperar els Reis d’Orient!

Les mestres d’infantil 🙂