i4: FIRA DE LA CIÈNCIA

Aquest DIMECRES els nens i nenes d’Infantil 4 hem participat de la Fira de la Ciència de Girona! ⚗

Vam començar el dia molt contents perquè vam fer parelles amb els alumnes de 4t de primària que ens van acompanyar fins a la Fira!

Quan vam arribar allà ens vam separar per fer dos tallers que ens havien preparat els estudiants de TEI de l’Institut Montilivi:

🌊El grup A va fer un taller sobre la densitat dels líquids:

⚖El grup B va fer un taller sobre el pes dels objectes:

Vam esmorzar galetes i descansar una estona… i després vam anar a fer els segons tallers, muntats per estudiants del Grau d’Educació Infantil de la Universitat de Girona:

🎢El grup A va fer un taller sobre les rampes:

💧El grup B va fer un taller sobre l’absorció de l’aigua:

Ens ho vam passar molt bé! A la tarda, vam fer dibuixos de tot allò que havíem après, mireu 👀:

Volem aprofitar per agrair la feinada a tots els estudiants que van acompanyar-nos durant els tallers, així com a les entitats que van fer possible la Fira de la Ciència.

A l’escola ja estem esperant poder participar-hi l’any vinent! 🤗

Mestres d’i4 😊