i3-i4-i5: ANEM D’EXCURSIÓ A LA CASA DE COLÒNIES: L’OCELL

Hola famílies!!!!

Com ja és tradició a la nostra escola, l’últim trimestre del curs, ens agrada fer una excursió on podem passar el dia fora de l’escola tots els alumnes d’infantil. I que bé ens ho passem!

Aquesta vegada, hem anat d’excursió a la casa de colònies L’Ocell de Corçà, a fer de PIRATES!!!! Només d’arribar a la casa, unes PIRATES ja ens esperaven per començar l’AVENTURA!!!!

Ens varen repartir per grups, barrejant petits amb els més grans i no tan grans, així entre tots es podien ajudar.

Primer, i per agafar forces, vàrem esmorzar. En acabar, cada grup es va fer la seva BANDERA PIRATA per poder començar la gimcana, que consistia a seguir un recorregut on havien de superar unes quantes proves, com per exemple: buscar tresors a la sorra, peixos i taurons, dofins i orques… per poder continuar endavant. Tots i totes ben emocionats varen superar amb èxit tots els jocs.

En acabar, teníem tanta gana que vàrem escurar el plat dels macarrons i el gelat de postres! 😛

Després de dinar, l’activitat va continuar, ja que ens varen pintar la cara, vàrem ballar i jugar una bona estona a l’aire lliure fins que va arribar l’autobús per tornar cap a l’escola!

Va ser un dia rodó, on TOTS I TOTES ENS HO VÀREM PASSAR SÚPER BÉ!!!

Mireu, mireu les fotos, quina cara de felicitat que fem!!!

Les mestres d’Infantil.