Festa de la Castanyada 2023

El passat divendres 27 d’octubre vam fer la Festa de la Castanyada a la nostra escola!!

Va ser un dia molt intens, molt emocionant per a tots els infants i també ple d’il·lusió amb la bona assistència de les nostres famílies per veure les danses que els seus fills i filles tenien treballades.

Donem les gràcies a l’AFA, en especial, a les mares castanyeres que de bon matí ja estaven mans a l’obra per tal que tots els nens i nenes poguessin gaudir d’una menjada de castanyes per la tarda, al pati de l’escola! Moltíssimes gràcies!!! ♥

Aquí us deixem un bon recull de fotografies i vídeos dels espectacles (danses del matí) i de la tarda (menjant castanyes).

Mireu que feineres, les nostres castanyeres:

• DANSES INFANTIL (I3-I4-I5) Cliqueu a l’enllaç següent de fotos i vídeos:

FOTOS I VÍDEOS d’I3-I4-I5

Disco Maple Erable GIF - Disco Maple Erable Dancing GIFs

PER LA TARDA…

Aquí teniu més fotos de la castanyada, de tots els nens i nenes menjant castanyes al pati, què bones!!!

What are they? Autumn | Baamboozle - Baamboozle | The Most Fun Classroom Games!

INFANTIL (I3-I4-I5) i PRIMÀRIA (1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è).   Cliqueu a: Tarda 👆MENJANT CASTANYES

Va ser un dia molt especial, molt musical, molt treballat i sobretot molt apreciat per a les nostres famílies, que van gaudir d’una bona estona veient els seus fills i filles dansant i cantant. Quins i quines artistes tenim!!!

Junts fem escola, i al Cassià Costal… Sempre endavant!

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i us esperem l’any vinent amb molta il·lusió!

Equip de mestres de l’escola