ENTRADES RELAXADES

Hola famílies, nens i nenes de P4 i P5!

Avui us volem explicar el que hem anomenat com: LES ENTRADES RELAXADES. Aquest any, l’horari d’entrada a l’escola és de 8:50h a 9:10h i us hem de dir que és un temps molt valuós d’entrar a l’aula amb tranquil·litat i sense pressa.

Què fem durant aquests 20 minuts i mentre esperem a ser-hi tots?

Els nens i nenes quan entren a l’aula es troben música relaxant de fons, posem gel desinfectant i…. van a buscar el seu cartell del nom que el tenim al plafó de casa🏘 per posar-lo a l’escola🏫 i a continuació van a penjar la jaqueta i la motxilla.

Un cop situats, es troben a sobre les taules, diferents propostes d’activitats com poden ser: fer puzzles, alguna construcció més guiada a partir d’un model, mirar contes, fer un dibuix lliure, retallar i pintar imatges, jocs de percepció visual, decorar un model amb plastilina, buscar i confegir paraules, activitats de numeració, alguna seriació, fer grafismes a un CD, a fulles, etc. Moltes activitats que agraden als vostres fills i filles i els permet fer-ho autònomament i també i molt important triar què volen fer. És per això que moltes vegades porten dins la motxilla un dibuix, una imatge retallada, etc. Per ells és molt important allò que han fet de bon matí i poder-ho portar a casa.

Un cop han passat els 20 minuts, ho recollim tot i seiem a la rotllana per començar el BON DIA! Ja veieu que tot temps a l’escola és important i ben aprofitat!😊

Feu clic a cada curs per veure algunes de les propostes.

LES LLIMONES – P4A

LES MANDARINES – P4B