EI i CI: Ens visiten L’Eloi Amagat i l’Àlex Granell, jugadors del del FC Girona!

eLOI aMAGAT

Dimarts 23 a la tarda, l’Eloi Amagat va venir a la nostra escola a fer una xerrada als alumnes de cicle inicial.

En va contar coses molt maques sobre aquest esport, quan va començar, les hores que entrenaven, els amics que va fer…

Tots els nens i nenes de primer i segon vam gaudir molt!

Dijous 25 va tornar a venir amb un altre company, l’Àlex Granell, a fer una mica d’entrevista als nens i nenes d’educació infantil. Totes les classes havien preparat algunes preguntes i en acabar l’entrevista vam sortir tots plegats a jugar a futbol al pati.

ENS HO VAM PASSAR MOLT I MOLT BÉ!

àLEX gRANELL

MOLTES GRÀCIES ELOI i ÀLEX!