Ens visita l’Eriko Tropiko

Dilluns 27 de novembre va venir a l’escola l’Eriko Tropiko. Ell és un cantant de Girona que els alumnes de l’aula d’acollida hem estat treballant. Hem escoltat les seves cançons, la descripció, la seva biografia i moltes coses més per aprendre català. A més a més, els alumnes de 4t A i 4t B també han treballat la biografia a partir d’aquest artista.

Primer li vam fer la benvinguda i després vam fer-li una entrevista. Ens va explicar moltes coses! A continuació vam ensenyar-li l’escola i va acabar fent un petit concert a la sala polivalent. Fins i tot ens va firmar el braç!!! Va ser un dia molt bonic.

A continuació podeu veure un vídeo de tot el que hem treballat els alumnes de l’aula d’acollida sobre aquest cantant Gironí. Esperem que ho gaudiu: Projecte Tropiko