4t A i 4tB: JUGUEM A JOCS DE TAULA I CONEIXEM LES LLEGENDES DE GIRONA

El passat divendres 2 de novembre els alumnes de 4t vam fer una ruta per Girona per explicar algunes de les llegendes més conegudes de la nostra ciutat: la de la Cocollona,  la del Tarlà i el xuixo, la del vampir dels Agullana, la de la Bruixa de la Catedral,  la del cul de la lleona,  la del tro d’en Carlemany, la del vampir de la Rambla, la de l’usurer de la Plaça del Vi i la de les mosques de Sant Narcís. Vam aprofitar també per visitar l’interior de la Catedral i Sant Fèlix.

Mentre un grup escoltava les llegendes, l’altre estava aprenent a jugar a uns jocs de taula molt divertits amb el monitor de l’esfera juganera, I després vam intercanviar les activitats de manera que al migdia, quan ens vam trobar per dinar, tothom ho havia fet tot.

Vam dinar i jugar una estona al passeig arqueològic fins que va ser hora de tornar. Va ser un dia molt ben aprofitat!