El Bufalletres ens visita a l’escola!

Avui hem tingut una visita molt especial a l’escola! Fa un mes vam anar a la Biblioteca Ernest Lluch de Girona i en Cesc ens va animar a crear una caixa d’un conte que treballéssim a l’aula. Ens vam dividir per grups i vam construir la nostra caixa-museu del conte. Aquest matí, en Cesc ens ha vingut a veure i hem tingut l’oportunitat d’ensenyar-li les caixes que hem creat i explicar-li els contes que hem estat treballant a l’aula. Hem explicat les faules: “La llebre i la tortuga”, “El lleó i el ratolí”, “La cigonya i la guineu”, el conte d’en Tabalet i “La rateta que escombrava l’escaleta”.

Ens ho hem passat molt bé construint la nostra caixa-museu del conte i en Cesc li ha agradat molt, ens ha dit que som uns artistes!