EF (P3, P4, P5, 1r, 2n, 3r i 4t) Jocs de representació i observació (12-19 de maig).

Benvolgudes famílies!

 Com esteu aquesta setmana nens i nenes? 

Us proposem una sèrie d’activitats variades per aquest dies. A més a més, us hem inclòs  al final de les tasques, una enquesta per a Primària sobre l’Educació Física a casa i altres aspectes relacionats amb l’activitat física.

Comencem, doncs!

Joc de imitació dels  desplaçaments i/o les postures de diferents animals (P3, P4, P5, 1r i 2n)

Materials:

▪  Fotos de mostra dels diferents animals: per poder fer la representació (de la figura o del desplaçament).

▪  El propi cos amb roba còmode i sabates esportives.

▪  Recorda jugar amb la teva família!

Passos a seguir:

  • Al igual que la setmana passada  us proposem iniciar l’activitat fent una mica d’activació del cos ballant alguna cançó que us agradi.

Som-hi!

  • Inicialment, observeu bé la postura de cada animal.
  • Seguidament, us proposem imitar el desplaçament de cada animal, juntament amb les postures de cada imatge amb el propi cos.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Finalment, també podeu fer jocs de tornada a la calma com l’anterior setmana.           

JOCS D’OBSERVACIÓ (1r, 2n, 3r i 4t) Els més petits (P3, P4 i P5) amb ajuda dels germans grans o els pares.

Us proposem tres jocs ben entretinguts.

LA TELA

  • Un dels participants selecciona uns 10 objectes. Per exemple: un llapis, una llibreta, una poma….
  • Durant 30 segons aproximadament els mostra als que participen.
  • Una vegada han acabat els 30 segons, cobrirà amb una tela que tingueu els objectes.
  • Per torns, cada participants haurà de dir un dels objectes que recordi intentant sempre no repetir els que ja s’hagin anomenat.
  • Acaba el joc quan ningú recordi cap objecte més.
  • Podeu fer tantes partides com volgueu.

EL DETECTIU.

  • Un judador es triat per observar a la resta i serà el detectiu.
  • Seguidament, aquest jugador es gira i els altres es poden canviar la roba o elements que portin.
  • Una vegada fets els canvis, el detectiu començar a comentar els possibles canvis i li torna a cadascú la seva roba o element com estava de forma inicial.

EL DIRECTOR D’ORQUESTRA.

  • Inicialment, es tria un participants que haurà de sortir de l’habitació on estigui els altres. Per exemple si jugueu al menjador aquest marxa a la cuina.
  • La resta que queda al menjador  tria un director d’orquestra.
  • El director d’orquestra de forma dissimulada, proposa gestos mitjançant la mímica que la resta ha d’imitar.
  • Seguidament, s’avisa al jugador que espera fora i el director comença a dirigir. La resta copia el que fa el director que pot anar canviant els gestos.
  • La missió del que observa és aconseguir endevinar qui és el que fa de director d’orquestra.
  • Finalment, si és descobert, aquest passa a ser l’observador i serà el que sortirà de la sala del menjador.

  • Aquí teniu una cançó infantil sobre una orquestra per si voleu per el joc amb música. A JUGAR!!!!!! (per a P3, P4 i P5)

 

A continuació, us hem preparat una enquesta perquè  l’empleneu. Ens agradaria saber com va l’Educació Física a casa i també saber més coses sobre  hàbits generals relacionats amb l’activitat física.

ÉS MOLT IMPORTANT QUE TOTS/ES CONTESTEU AQUESTA ENQUESTA JA QUE LA TINDREM MOLT EN COMPTE! 

Enquesta 1r A i B

Enquesta 2n A i B

Enquesta 3r A i B

Enquesta 4t A i B

Recordeu que, cada dia,  ens hem de moure  una mica a casa. Mireu els reptes físics setmanals i recordeu que heu d’enviar les vostres tasques per @ al vostres mestres d’Ed.Física i de Psicomotricitat.

Fins la propera setmana!

 

Els mestres d’Ed. Física i psicomotricitat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>