Deures confinats 9 de 3r. Setmana del 18 a 22 de maig.

Hola nens i nenes,

Sembla que de mica en mica anem guanyant la batalla a aquest maleït virus que no ens deixa fer vida normal. Però no podem cantar victòria perquè encara no està vençut del tot. Per això no hem de baixar la guàrdia i fer cas a les recomenacions de les autoritats sanitàries.

Mentre, nosaltres no podem anar a l’escola però continuem treballant des de casa. És important que sigueu constants en el treball escolar per així començar el proper curs amb una base consolidada i preparats per fer nous aprenentatges.

Aquí teniu les activitats que us hem preparat per aquesta setmana:

• Una mica de repàs de geometria i de numeració, clicant a l’enllaç Repàs de matemàtiques confinades 4.
  • Us agrada fer experiments de ciència? A l’enllaç que us mostrem trobareu 5 experiments que podeu fer a casa sols o amb l’ajuda d’un adult. Feu-ne fotos i ens les envieu. Comprovarem si sou uns petits grans científics. 5 experiments amb aigua per a nens. Ciència divertida.
  • Recordeu els tipus de frases que vam estudiar? Farem unes activitats per repassar. Abans, però, llegiu amb atenció l’explicació. Tipus de frases
  • I ara una mica de repàs sobre l’ordre alfabètic de les paraules. Ordenar alfabèticament Vés en compte no t’equivoquis!!
  • I, com sempre, una lectura aquesta vegada en llengua castellana. Una lectura molt tendra que us farà reflexionar.  El niño y el viejo pescador

Sobretot, repasseu abans de donar la feina per acabada. És molt possible que tingueu algun error. Tots ens equivoquem.

I a continuació, les fotos que ens heu enviat aquesta setmana.

Petons i abraçades virtuals de,

Jordi i Carme