Deures confinats 12 de 3r. Setmana del 8 al 12 de juny

Hola guapíssims i guapíssimes!

Sembla que res sigui normal aquest juny. Per una banda continuem en la fase 2 del desconfinament i, per altra banda, en comptes de fer calor com és habitual en aquestes dates, fa fresca i ens plou gairebé cada dia.

La anormalitat meteorològica ja ens té una mica acostumats, a vegades per massa fred i a vegades per massa calor. Però la presència de la Covid-19 per a nosaltres és un fet extraordinari. Penseu que si no fos per aquest maleït coronavirus, avui començaríem la jornada intensiva que marca la recta final del curs.

Com que això no és possible, continuem treballant des de casa. De manera que aquí teniu les activitats que us hem programat per fer aquesta setmana:

• Darrer repàs de matemàtiques: les hores al rellotge analògic, tupus de rectes segons la seva posició, parts d’un polígon, tipus de polígons i de triangles i una mica d’imaginació matemàtica. Repàs de matemàtiques confinades 5
  • Com van anar les activitats interactives sobre les plantes que us vam posar la setmana passada? Comprovarem si vau estar atents amb aquesta activitat final. Repàs de les plantes
  • Com sempre, una lectura, aquesta setmana en català. No es tracta d’un conte sinó d’una història real. Esperem que us agradi. Lectura “Els mosqueters”
  • Repassarem per última vegada els signes de puntuació amb un parell d’exercicis. Llegiu-vos atentament l’explicació del començament!! Els signes de puntuació
  • I de llengua castellana, un dictat sobre un tema ben original. Llegiu sense presses el requadre, copieu-lo a poc a poc amb bona lletra, sense fer faltes d’ortografia i respectant els marges, i després ordeneu les frases. Dictado 5

Recordeu de repassar abans de donar un treball per acabat. Penseu que és molt difícil que les coses surtin perfectes a la primera. Tots ens equivoquem.

Recordeu als pares de venir un moment a l’escola a tornar els llibres de text que teniu a casa i, si és el cas, el llibre de la biblioteca de l’escola que teniu en servei de préstec. L’escola està oberta els matins de 9 a 14 h. Tenen temps fins el dia 17 de juny. Els necessitem per organitzar els llibres de cara al curs vinent.

Per acabar,  us passem com sempre les fotos i vídeos que ens heu anat enviant.

Continueu treballant, feu cas dels vostres pares i sigueu feliços. ???

Jordi i Carme